Opći uvjeti poslovanja

Opći uvjeti

ESTEE D.O.O. - Opći uvjeti poslovanja
Opći uvjeti poslovanja ESTEE D.O.O. a postoje radi zaštite gosta (fizička ili pravna osoba), koji izvrši rezervaciju za korištenje
smještajnih kapaciteta prezentiranih na web stranici agencije, u tiskanim brošurama ili osobno u uredu turističke agencije "ESTEE
D.O.O." .
Korištenjem ovih web stranica, odnosno bilo koje usluge iz ponude ESTEE D.O.O., prihvaćate ovdje navedena pravila i opće uvjete
poslovanja. Prilikom izvršene rezervacije gost potvrđuje da je upoznat s ovim Općim uvjetima poslovanja, te da ih u cijelosti
prihvaća. Na taj način sve što je navedeno u ovim Općim uvjetima postaje pravna obveza kako za gosta, tako i za ESTEE D.O.O..
ZAŠTITA PRIVATNOSTI
Vaša privatnost i komunikacija sa ESTEE D.O.O. uživa potpunu zaštitu.
Ovim putem Vas želimo obavijestiti da će Vaši podaci biti korišteni kako bi Vas povremeno izvijestili o relevantnim promjenama i ponudama.
Ukoliko ne želite primati nikakve obavijesti o promjenama, pogodnostima i specijalnim ponudama, molili bi Vas da nas o tome obavijestite.
Jamčimo da se Vaši osobni podaci koriste samo za komunikaciju između Vas i ESTEE D.O.O. te da neće biti dostupne
trećim osobama niti korištene za bilo koju svrhu osim ugovorene.
Zadržavamo pravo objave recenzija smještaja, na izričit zahtjev Gosta ESTEE D.O.O. će objavljenu recenziju odmah povući sa naše
web stranice.
LINKOVI NA STRANICE TREĆIH
Ove Internet stranice sadržavaju i linkove na Internet stranice koje su pod
nadzorom drugih fizičkih ili pravnih osoba. Ti linkovi su dostupni
samo kao preporuka, odnosno potencijalni izvor dodatnih i opširnijih
informacija. Budući da ESTEE D.O.O. nema nikakav utjecaj na
njihovu uređivačku politiku, ovim ugovorom se oslobađa bilo kakve
odgovornosti za njihov sadržaj, te istinitost i točnost informacija
koje se na njima nalaze.
SADRŽAJ PONUDE, KATEGORIZACIJA I OPIS USLUGA
ESTEE
D.O.O. osigurava uslugu smještaja prema objavljenim informacijama,
te prema opisu i terminu sukladno potvrđenoj rezervaciji, osim u
slučaju više sile.
Iako vodimo računa o tome da podaci budu
što točniji, informacije mogu sadržavati slučajne, gramatičke
ili tipografske pogreške. Isto tako, morate prihvatiti da su manje
razlike između fotografije/ ilustracije/ teksta i stvarnog smještaja
moguće. Sve numeričke vrijednosti ( površine, udaljenosti,...)
navedene su uz toleranciju od +/- 20% . Standardi smještaja,
prehrane, usluga i ostalog su različiti kod pojedinih mjesta i
zemalja i nisu usporedivi. Ponudjene smještajne jedinice opisane su
prema službenoj kategorizaciji nadležne institucije, te uvidom u
stvarno stanje smještaja. Promjene, nadopune i ispravke informacija
vrše se kontinuirano, a ESTEE D.O.O. ne odgovara za direktne,
indirektne, kaznene, popratne, posebne ili bilo koje druge proizašle
štete vezane uz bilo koji način korištenja podataka.
Iznajmljivači
zadržavaju pravo izmjene eksterijera/ interijera, namještaja,
dodataka, uređaja ili drugih reklamiranih aktivnosti bez prvotne
najave. Ako dodje do većih materijalnih izmjena smještajne
jedinice nakon izvršene rezervacije, obavijestit ćemo vas o tome
prije dolaska ukoliko bude moguće.
POSTUPAK REZERVACIJE
Upiti i rezervacije smještaja primaju se mailom, telefonom,
pismeno ili osobno u poslovnici ESTEE D.O.O.
Ispunjeni formular za rezervaciju s naših web stranica smatra se
preliminarnom rezervacijom. Naši kalendari rezervacija
svakodnevno se aktualiziraju. Kod slanja preliminarne rezervacije,
ESTEE D.O.O. još jednom provjerava da li je smještajna jedinica
slobodna te potom mailom Gostu šalje potvrdu rezervacije. Kako bi
rezervacija bila potpuna Gost treba uplatiti akontaciju u roku
od 48 sati nakon primitka potvrde rezervacije. Akontacija
iznosi 30
% od ukupnog iznosa. Za pojedine objekte potrebno je mjesec dana
prije dolaska uplatiti cijeli iznos, što je naznačeno u opisu
objekta. Nakon uplate akontacije bankovnom
doznakom Gost je
dužan mailom  proslijediti potvrdu o uplati akontacije ESTEE
D.O.O. Ukoliko rezervirani termin
počinje u roku 15 dana od postavljanja upita Gost je obvezan
uplatiti akontaciju u roku od 12 sati od prihvaćanja ponude te odmah
mailom obavijestiti ESTEE D.O.O.  
Akontaciju za rezervirani smještaj možete uplatiti bankovnom
doznakom ili kreditnom karticom.
Troškove banke pošiljatelja i
banke primatelja snosi gost u cijelosti.
Unos i prijenos osobnih podataka i podataka o broju kreditne
kartice zaštićen je SSL protokolom 256-bitne enkripcije koju
osigurava WSpay™ sustav za on line autorizaciju kreditnih kartica.
Autorizacija i naplata kreditnih kartica radi se korištenjem sustava
WSpay™ za autorizaciju i naplatu kartica u realnom vremenu.
Prilikom naplate vašom kreditnom karticom isti se iznos pretvara u vašu
lokalnu valutu prema važećoj tečajnoj listi udruženja kartičara.
Kao rezultat pretvaranja cijene, postoji mogućnost male razlike
iznosa u odnosu na originalnu cijenu istaknutu na našoj web
stranici.
Ukoliko ne primimo akontaciju kao potvrdu rezervacije u navedenom
roku rezervacija se smatra nevažećom.
Nakon uplate akontacije ESTEE D.O.O. Gostu šalje mailom potvrdu
primitka akontacije sa svim detaljima vezanim za korištenje usluga
te upute kako doći do nas.
Prilikom rezervacije gost je dužan dati sve podatke koje
zahtijeva postupak rezervacije. Svi zapisi se vode pod imenom
prvoimenovane osobe na ispunjenom formularu ('nosioc rezervacije').
Nosioc rezervacije mora biti stariji od 18 godina i ovlašten od
drugoimenovanih da izvrši rezervaciju u ime svih osoba imenovanih na
upitu. Ispunjavanjem i slanjem formulara nosioc rezervacije
potvrdjuje da je on/ona autoriziran za rezervaciju u ime svih i da se
drugi s tim slažu, te da su i oni isto vezani uvjetima rezervacije.
Nosioc rezervacije je odgovoran za sva plaćanja (akontacija i
ostatak računa).
Prilikom dolaska na odredište, ukoliko nije drugačije
dogovoreno, dužni ste se prvo registrirati u agenciji ESTEE
D.O.O. i predočiti dokument potvrdu rezervacije te valjane dokumente
(osobna, putovnica) svih u grupi.
Dolazak (check-in) moguć je od 14:00 sati a odlazak do 10:00 sati. Za pojedine smještaje check in je moguć od 16:00 što je
nazačeno na voucheru. Naše je radno vrijeme u glavnoj sezoni
(1.6. - 15.9.) od 08:00 - 20:00 sati svaki dan. Van glavne sezone (do
1.6. i od 15.9.) naše je radno vrijeme od 8:00 - 15:00 od
ponedjeljka do petka. Dolasci van radnog vremena mogući su uz
prethodni dogovor. U tom slučaju javite nam se najkasnije 48 sati
prije planiranog dolaska mailom ili telefonom da dogovorimo detalje. 
CIJENA SMJEŠTAJA
Cijena smještaja uključuje osnovnu uslugu kako je opisano uz
smještajnu jedinicu iz rezervacije.
Smještajni kapaciteti se
iznajmljuju namješteni i primjereno opremljeni, u skladu s
kategoriziranim standardom, a cijena najma uključuje posteljinu,
ručnike, vodu, struju i završno čišćenje. Za završno čišćenje
kod pojedinih smještaja može postojati posebna naknada 
-  u tom slučaju to je naznačeno u opisu
smještaja.
Posebne usluge su one usluge koje nisu uključene u
cijenu smještaja (npr. kućni ljubimci) pa ih stoga gost posebno
plaća. Ove se usluge trebaju zatražiti prilikom rezervacije.
Eventualno dovođenje kućnih ljubimaca kao i broj ljubimaca mora se
dogovoriti prije rezervacije.
Za klimu može postojati posebna
naknada  - to je naznačeno u opisu smještaja.
Cijene smještaja objavljene su u Eurima, u skladu sa hrvatskim
zakonima te se cijena u Eurima smatra ugovorenom cijenom.
Preostali iznos smještaja (umanjen za uplaćenu akontaciju) plaća
se u Eurima za vrijeme boravka.
Ukoliko u rezerviranu smještajnu jedinicu dođe više osoba nego
što je naznačeno na putnim dokumentima (voucher), pružatelj usluga
ima pravo uskratiti smještaj nenajavljenim gostima ili prihvatiti
sve goste uz nadoplatu nenajavljenih gostiju na licu mjesta.
Iznajmljivač nije dužan produžiti trajanje usluga preko perioda
navedenog na VOUCHER-uputnici, ali uz adekvatnu nadoplatu može
produžiti uslugu smještaja.
Iznajmljivač nije dužan pružiti
usluge koje nisu navedene u VOUCHERU.
Prema važećem Zakonu o
boravišnoj pristojbi, gost je dužan platiti boravišnu pristojbu
istovremeno s plaćanjem usluge smještaja. Konačan iznos boravišne
pristojbe se naplaćuje prema propisima; za određenu rezervaciju
ovisi o broju osoba, njihovoj dobi i terminu boravka, kod velikog
dijela smještajnog kapaciteta boravišna pristojba već je uključena
u cijenu.  Na kalkulaciji za rezervaciju biti će izražen iznos
boravišne pristojbe ili će biti naznačeno da je ona već uključena
u cijenu.
Gosti plaćaju jednokratne troškove prijave u iznosu od 4,00
Eur po osobi. Troškovi prijave naplaćuju se istovremeno s
plaćanjem usluge smještaja.
Za korištenje smještaja manje od 3 noći, cijene su skuplje 30%.
Ako namjeravate organizirati neki događaj (zabavu, vjenčanje,
coctail party, večeru ili sl.) u zakupljenom smještaju, morate prvo
tražiti dozvolu. Veća događanja potrebno je najaviti prije
dolaska, a moguće je da će biti i dodatnih troškova na diskreciju
iznajmljivača (posebna naknada, povećani deposit ili sl.).
Naše cijene ne uključuju putno osiguranje od rizika na
putovanju.
PRAVO ESTEE D.O.O. NA PROMJENE I OTKAZ
ESTEE
D.O.O. zadržava pravo promjene rezervacije ako nastupe izvanredne
okolnosti koje se ne mogu predvidjeti, izbjeći ili otkloniti (viša
sila). Rezervirani smještaj može se zamijeniti samo uz prethodnu
obavijest gostu i to smještajem iste ili više kategorije i po
cijeni smještaja po kojoj je gost potvrdio rezervaciju. Ako je
zamjenski smještaj moguć samo u objektu više kategorije i po
cijeni većoj za 15% od cijene uplaćene rezervacije, ESTEE D.O.O.
zadržava pravo naplate razlike u cijeni uz konzultaciju gosta.
U
malo vjerojatnom slučaju da moramo izmijeniti ili otkazati
rezervaciju, o tome ćemo Vas izvjestiti što prije bude moguće, i
na traženje pokušat ćemo naći alternativan smještaj sličnog
tipa, standarda i lokacije. Ako nije moguće ponuditi alternativni
smještaj ili isti nije prihvaćen, u potpunosti ćemo vratiti
uplaćeni deposit, s čime prestaje naša bilo kakva obveza i
odgovornost.
PRAVO GOSTA NA PROMJENE I OTKAZ
U slučaju
da gost želi promijeniti ili otkazati rezervaciju učinjenu prema
njegovom zahtjevu, mora to učiniti pismeno (e-mailom, poštom ili
faxom). Pod promjenom se smatra promjena broja osoba ili datuma
početka i/ili završetka korištenja usluge najkasnije 15 dana prije
početka korištenja usluge. U slučaju da promjena rezervacije nije
moguća, te ako gost zbog toga odustane od potvrđene rezervacije,
primjenjuju se dolje navedeni uvjeti otkaza rezervacije. Promjena
smještajne jedinice i svaka promjena unutar 30 dana prije početka
rezervacije te tijekom korištenja rezervacije smatra se otkazom
rezervacije.
U slučaju otkaza fiksno potvrđene rezervacije privatnog
smještaja, datum primitka pismenog otkaza predstavlja osnovu za
obračun otkaznih troškova kako slijedi:
*za otkaz do 60 dana prije početka korištenja usluge, besplatan otkaz
*za otkaz od 59-15 dana dana prije početka korištenja usluge, naplaćuje
se 30% od cijene smještaja,
*za otkaz od 14-08 dana dana prije početka korištenja usluge, naplaćuje
se 50% od cijene smještaja,
*za otkaz od 07 do 02 dana prije početka korištenja usluge,
naplaćuje se 70% od cijene smještaja,
*za otkaz 1 dan prije početka korištenja usluge, ili ako gost ne dođe ili otkaže unutar
rezerviranog termina, naplaćuje se 100% iznosa ukupne cijene smještaja.

IZNIMKA - COVID PANDEMIJA
U slučaju da dolazak nije moguć jer su granice zatvorene ili je obavezna karantena, ESTEE izdaje gostu voucher sa iznosom uplaćene akontacije koji može iskoristiti za slijedeći boravak.

OBVEZE ESTEE D.O.O.
Dužnost ESTEE D.O.O. je briga o provedbi usluga, kao i o izboru pružatelja usluga, te briga
o pravima i interesima gosta sukladno dobrim običajima u turizmu.
ESTEE D.O.O. će sve navedene obaveze izvršiti u potpunosti i na
opisan način, u dobroj vjeri savjesnog privrednika u skladu s
pravilima struke, osim u izvanrednim okolnostima.
OBVEZE GOSTA
Gost je dužan:
posjedovati valjane putne isprave, poštivati carinske i devizne propise države
u kojoj je odredište, pridržavati se kućnog reda u smještajnim
objektima te surađivati s pružateljima usluga u dobroj namjeri.
Prilikom dolaska na odredište Gost je dužan provjeriti je li mu za
ulazak u državu u kojoj je odredište ili susjedne zemlje potrebna
viza. U slučajevima nepoštivanja ovih obaveza, gost snosi troškove
i odgovara za učinjenu štetu. Potvrdom rezervacije obavezni ste
čuvati imovinu, kao i sav namještaj, uređenje, opremu i okoliš u
istom stanju i uvjetima kakvi su bili na početku korištenja
smještaja. Konačno čišćenje je uključeno u cijenu ukoliko to
nije drugačije naznačeno, no od vas se očekuje da održavate
uobičajeno stanje čistoće i reda u kući, kakvo ste našli. Kao
najmoprimac, odgovorni ste za sve nastale štete, ili gubitak stvari.
Iznajmljivač zadržava pravo naplate za svako dodatno čišćenje
osim zadnjeg, kao i na nadoknadu nastale štete.
SIGURNOST I VRIJEDNOSTI
ESTEE D.O.O. ne odgovara za oštećenu, uništenu ili izgubljenu prtljagu, kao ni za
krađu iste.
Bilo kakve dragocjenosti u unajmljenom smještaju
ostavljate na vlastitu odgovornost. Ni Agencija ESTEE D.O.O. ni
iznajmljivač ne snose nikakvu odgovornost za gubitak istih. Ako
odlučite napustiti smještaj zbog provale, ne odobrava se naknada ni
povrat novca. Izgubljene stvari ili krađa se prijavljuju pružatelju
usluge smještaja i nadležnoj policijskoj postaji.
Ni ESTEE D.O.O. ( kao agent iznajmljivača) niti iznajmljivač ne snose ikakvu
odgovornost u slučaju smrti, bolesti ili ozljede bilo koga u
iznajmljenom smještaju.
ESTEE D.O.O. nije odgovoran za gubitak, prekid ili zakašnjenje zbog bilo kakvog uzroka izvan naše
kontrole uključujući ali ne ograničavajući se samo na višu silu,
eksplozije, nevrijeme, požar ili nesreće, rat ili prijetnju ratom,
civilne nerede, restrikcije, mjesne zakone ili bilo kakve mjere
državnih ili lokalnih vlasti, štrajkove, zabrane ulaza ili druge
industrijske akcije ili prekide. U takvim slučajevima kao i u
ostalim nepredvidjenim okolnostima izvan naše kontrole kao što su
vremenske neprilike, smrt vlasnika, razvod vlasnika zadržavamo pravo
oslobađanja od ugovorne obaveze.
ESTEE D.O.O. nije odgovoran za bilo kakvu štetu ili gubitak bilo korisnika ili najmodavca.
RJEŠAVANJE PRIGOVORA
Ako postoji neki problem vezan uz Vaš smještaj, molimo da nam na isti skrenete
pažnju što prije za vrijeme boravka, kako bi  bilo vremena za
popravak. Propust da to učinite poništava sve naknadne reklamacije.
Gost je dužan surađivati s predstavnikom ESTEE D.O.O. i pružateljem
usluga u dobroj namjeri da se otklone uzroci prigovora, a ukoliko
nije moguće otkloniti uzroke prigovora. ESTEE D.O.O. se obavezuje
ponuditi  kada je to moguće alternativni smještaj koji
odgovara uplaćenoj usluzi. Uvažit će se samo prigovori riješavani
za vrijeme boravka kojima se uzrok nije mogao otkloniti, a najviša
nadoknada po prigovoru može doseći maksimalno iznos uplaćene
akontacije, a ne može obuhvatiti već iskorištene usluge, kao ni
cjelokupni iznos. Ako gost na samome mjestu ne prihvati ponuđeno
alternativno rješenje prigovora koje odgovara uplaćenoj usluzi,
ESTEE D.O.O. neće uvažiti naknadni prigovor gosta niti će na njega
odgovoriti. Ovime se isključuje pravo gosta na nadoknadu idealne
štete, a naknadne reklamacije na iskorištenu uslugu se ne primaju.
ESTEE D.O.O. se ne može smatrati odgovornom za eventualne
klimatske uvjete, ulične radove, buku koja dolazi izvan granica
posjeda, čistoću i temperature mora u destinacijama, te sve ostale
slične situacije i događaje koje mogu uzrokovati nezadovoljstvo
gosta, a ne tiču se direktno kvaliteta rezervirane smještajne
jedinice.
NADLEŽNOST SUDA
Svi prigovori nastojati će se riješiti sporazumno. Za slučaj da se prigovori i nesporazumi ne
mogu rješiti sporazumno utvrđuje se nadležnost Općinskog suda u Krku.

Share this page

Najnovije vijesti sa otoka Krka

Budite u toku i primajte naš Newsletter